Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich ze strony www.br-kwapisz.pl.
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje poprzez gromadzenie plików “cookies” ZOBACZ polityka plików cookies. - Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszej strony internetowej. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od naszej strony i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Biuro Rachunkowe Kwapisz Sp. z o.o. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji biuro@br-kwapisz.pl
Klauzula Informacyjna
Co to jest RODO?
RODO, to ogólne Rozporządzenie o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku, które reguluje sposób przetwarzania i ochronę danych osobowych.
Czy przetwarzamy dane osobowe?
Spółka przetwarza dane osobowe klientów, w szczególności dane identyfikacyjne, dane kontaktowe oraz inne dane wymagane przez przepisy prawa.
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. z siedzibą w Bełchatowie.
Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych?
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przedstawienia oferty, obsługi zamówień i umów, obsługi reklamacji, obsługi rozliczeń oraz w innych celach niezbędnych do współpracy z naszymi Klientami i Kontrahentami realizowanych drogą tradycyjną i elektroniczną. W zależności od zakresu usług, może to być doradztwo w zakresie założenia i prowadzenia firmy.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
- Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- Wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wystawienia i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych, obsługi reklamacji).
- Z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO ( ustalenie terminu spotkania, wysłania oferty handlowych).
Jak długo przechowujemy dane osobowe?
Dane osobowe będą przechowywane do czasu wypełnienia zobowiązań umownych oraz przez okres niezbędny do realizacji celów.
Kto jest odbiorcą danych osobowych?
Odbiorcami danych osobowych są dostawcy usług świadczonych na podstawie umowy np. dostawca usług internetowych (poczty e- mail i strony www) oraz podmiot świadczący usługi księgowe (faktury).
Jakie masz prawa?
- dostępu do treści swoich danych osobowych, tj. informacji czy Administrator przetwarza dane i w jaki sposób,
- sprostowania danych, które są nieprawidłowe oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli zachodzi jedna z przesłanek wymienionych w art. 17 i art. 18 RODO,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, chyba że Administrator wykaże prawnie uzasadnione podstawy do ich przetwarzania,
- wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy jest wymagane podanie danych osobowych?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do skorzystania z usług, zawarcia umowy i późniejszych rozliczeń. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości skorzystania z usług oraz zawarcia umowy.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, można skontaktować się wysyłając do Administratora korespondencję na adres e-mail biuro@br-kwapisz.pl lub adres pocztowy ul. Wojska Polskiego 56, 97-400 Bełchatów.
Polityka Plików Cookies
- Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies i logach serwera www.
- Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:- możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
– dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę
– do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
– zabezpieczeń - Typy plików cookie:
– Pliki cookie “sesji” pozostają w przeglądarce tylko podczas sesji przeglądarki, tj. Do momentu opuszczenia witryny.
– “Trwałe” pliki cookie pozostają w przeglądarce po zakończeniu sesji (chyba że zostały przez Ciebie usunięte).
– Pliki cookie dotyczące wydajności zbierają informacje na temat korzystania z witryny, takie jak odwiedzane strony internetowe i wszelkie komunikaty o błędach; nie gromadzą danych osobowych, a zebrane informacje są agregowane w taki sposób, że są anonimowe. Wydajne pliki cookie służą do poprawy działania witryny.
– “Funkcjonalne” pliki cookie pozwalają stronie internetowej zapamiętać wszelkie wybory dokonane w witrynie (takie jak zmiany rozmiaru tekstu, niestandardowe strony) lub włączyć usługi, takie jak komentowanie bloga. - Stosowane pliki cookie
Nazwa pliku cookie
Data ważności
Właściciel
Opis
_ga 2 lata Google Używane do rozróżniania użytkowników. _gid 24 godziny Google Używane do rozróżniania użytkowników. _gat 1 minuta Google Służy do zmniejszania szybkości żądania. Jeśli Google Analytics zostanie wdrożony za pomocą Menedżera tagów Google, ten plik cookie zostanie nazwany_dc_gtm_<property-id>. _fbc Facebook Używany do rozróżnienia użytkowników. _fbp Facebook Używany do rozróżnienia użytkowników. __cfduid 1 rok Cloudflare Służy do identyfikacji poszczególnych klientów za udostępnionym adresem IP i stosowania ustawień zabezpieczeń dla poszczególnych klientów. fr 89 dni Facebook Zawiera: Zaszyfrowany identyfikator Facebook i identyfikator przeglądarki
Cel: Reklama
_drip_client_{HASH2 lata www.drip.co Używane do rozróżniania użytkowników. - Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
- Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:
– Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
– Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/
– Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
– Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/
– Edge: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/windows-10-microsoft-edge-and-privacy - Zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.
Regulamin newslettera
- O usłudze Newslettera
- Niniejszy Regulamin Usługi Newsletter (dalej jako: Regulamin) określa zasady świadczenia usługi dostarczania treści drogą poczty elektronicznej (dalej jako: Newsletter lub Usługa) przez Operatora Usługi.
- Do korzystania z usługi Newsletter konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz posiadanie adresu poczty elektronicznej (e-mail), natomiast nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań technicznych poza posiadaniem standardowego systemu operacyjnego oraz standardowej przeglądarki internetowej.
- Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Operatora Usługi na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (e-mail) wiadomości zawierających informacje dotyczące oferty, usług, nowości i aktualności Biura Rachunkowego KWAPISZ Sp. z o.o. bądź podmiotów z nią powiązanych.
- Użytkownik poprzez zawarcie umowy o świadczenie usługi Newsletter z Operatorem Usługi udostępnia swój adres poczty elektronicznej (e-mail), podany w formularzu rejestracyjnym, w celu otrzymywania wiadomości, o których mowa w postanowieniach powyższych.
- Rozpoczęcie świadczenia usługi Newsletter nastąpi po zawarciu umowy o korzystanie z usługi Newsletter.
- Operator usługi
- Operatorem Usługi jest Biuro Rachunkowe Kwapisz spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bełchatowie (97-400) przy ul. Wojska Polskiego 56, , posiadająca NIP 7692152906 i numer REGON 100532969, dalej w Regulaminie oraz w treściach na stronie internetowej nazywana „Operatorem” bądź „Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.”.
- Warunki korzystania z usługi
- Newsletter jest usługą bezpłatną.
- Korzystać z Newslettera może każdy; przesyłane wiadomości nie zawierają żadnych treści wymagających ograniczeń wiekowych. Jedynym warunkiem korzystania z Newslettera jest podanie w formularzu rejestracyjnym na stronie br-kwapisz.pl swojego adresu e-mail i kliknięcie przycisku „Zapisz się”, który prześle podany adres do Operatora Usługi i uruchomi jej świadczenie.
- Oferta Newslettera skierowana jest do osób, które wyraziły wolę jej otrzymywania; warunkiem korzystania z serwisu jest wskazanie adresu e-mail, do którym dysponowania danych użytkownik jest uprawniony.
- Dalsze wykorzystywanie treści newslettera
- Poszczególne wiadomości graficzne i tekstowe wysyłane w ramach Newslettera stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa, dlatego też ich kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób wykraczający poza prywatny, niekomercyjny użytek wymaga zgody Operatora Usługi.
- Jak długo obowiązuje umowa o świadczenie usługi newslettera?
- Umowa o dostarczanie Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony.
- Użytkownik ma niczym nieograniczone prawo jej wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym bez podania przyczyny w każdym czasie. Wypowiedzenie złożyć można drogą korespondencji tradycyjnej, w formie mailowej.
- Operator Usługi może zawiesić bądź zakończyć dostawę Newslettera, o czym niezwłocznie poinformuje użytkownika na wskazany przez niego adres e-mail.
- Operator Usługi zastrzega sobie prawo do usunięcia wszystkich nieprawidłowych bądź nieistniejących adresów e-mail.
- Przetwarzanie danych osobowych
- Operator Usługi jest jednocześnie Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia usługi Newsletter.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgłoszenia rejestracyjnego, podczas którego użytkownik wskazał swój adres e-mail, zawsze zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie w celach związanych z realizacją usługi. Podanie tych danych jest w pełni dobrowolne, ale konieczne do świadczenia usługi.
- W każdym przypadku Administrator danych osobowych stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu pełnej ochrony danych osobowych użytkownika – w szczególności zabezpieczając je przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem.
- Dane osobowe przechowywać będą do czasu wycofania przez użytkownika zgody na otrzymywanie Newslettera, a po tym okresie – wyłącznie w zakresie i przez okres istnienia uzasadnionego interesu Operatora.
- Każdej osobie, której dane osobowe przetwarzane są na podstawie umowy o świadczenie usługi Newslettera, przysługują uprawnienia wynikające z przepisów prawa, w tym prawo dostępu do treści własnych danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a ponadto prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania na zasadach określonych właściwymi przepisami.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania przez Biuro Rachunkowe Kwapisz Sp. z o.o. danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.