Zespół
jest naszą wartością!
#BRKwapisz w liczbach
WIERZYMY W TO, CO ROBIMY
Misja #BRKwapisz
Naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców w zakresie świadczonych usług, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników firmy. Nieustannie patrzymy w przyszłość i wyznaczamy cele, które wynikają z oczekiwań rynku i przedsiębiorców. Podejmujemy działania związane z:
- udoskonalaniem jakości i szybkości obsługi klienta;
- automatyzacją pracy;
- dostarczaniem gotowych rozwiązań i narzędzi dla klienta;
- poszerzaniem usług komplementarnych.
Sukcesem firmy są sukcesy jej klientów, dlatego z oddaniem działamy w najlepiej pojętym interesie klienta obecnego, jak i przyszłego.
WIERZYMY W TO, CO ROBIMY
Misja #BRKwapisz

Naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców w zakresie świadczonych usług, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników firmy. Nieustannie patrzymy w przyszłość i wyznaczamy cele, które wynikają z oczekiwań rynku i przedsiębiorców. Podejmujemy działania związane z:
- udoskonalaniem jakości i szybkości obsługi klienta;
- automatyzacją pracy;
- dostarczaniem gotowych rozwiązań i narzędzi dla klienta;
- poszerzaniem usług komplementarnych.
Sukcesem firmy są sukcesy jej klientów, dlatego z oddaniem działamy w najlepiej pojętym interesie klienta obecnego, jak i przyszłego.
Historia firmy
1. Powstanie firmy
Historia firmy sięga początków transformacji systemowej w Polsce. Dokładnie 1. kwietnia 1992 roku Maciej Kwapisz uruchomił działalność rachunkowo-księgową, którą przez długi czas prowadził osobiście.
2. Syn dołącza do firmy
Po blisko 16 latach funkcjonowania, czyli w 2008 roku do działalności przyłączył się syn założyciela – Marcin Kwapisz. Wtedy też firma przeszła wiele zmian, zarówno formalno-prawnych, kadrowych, a także organizacyjnych. Działalność wniesiono w spółkę cywilną – Biuro Usług Rachunkowo-Księgowych Kwapisz. Niebawem do firmy zatrudniono nowych specjalistów do spraw księgowych i kadrowych. Marcin Kwapisz – odpowiedzialny za rozwój, promocję i zarządzanie firmy – wprowadził wiele nowości i innowacyjnych rozwiązań, które dzisiaj stały się standardem na rynku.
3. Rozwój firmy
Firma pozyskała strategicznych partnerów odpowiedzialnych za nowe rozwiązania technologiczne i systemowe. Wprowadziła szereg usług dodatkowych, jak choćby bezpłatny odbiór dokumentów przez pracownika biura. W roku 2016 Biuro Rachunkowe Kwapisz zostało przekształcone w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
4. Ogólnopolskie biuro rachunkowe
Początkowo spółka koncentrowała swoje działania w Bełchatowie, z czasem oferta trafiła do przedsiębiorców spoza regionu. I tak w 2013 roku powstały dwie nowe filie w Bełchatowie, w 2014 roku uruchomiono Oddział w Szczercowie, a w 2017 roku Oddział w Piotrkowie Trybunalskim. Aktualnie w Bełchatowie powstała centrala firmy na ul. Wojska Polskiego 56, w której można załatwić wszystkie sprawy w zakresie świadczonych usług. Na chwilę obecną, Biuro Rachunkowe Kwapisz stało się ogólnopolskim biurem, obsługujące przedsiębiorców z różnych zakątków Polski.
SZUKASZ PRACY?
DOŁĄCZ DO NAS
Jeśli jesteś księgową(ym) lub kadrową(ym) i szukasz pracy, albo chcesz sobie dorobić – skontaktuj się z nami, jest duża szansa, że podejmiemy współpracę 👍🏻
Odwiedź naszą stronę „Kariera” i sprawdź, co możemy Ci zaoferować! 👇🏻